Zagreb bogatiji za novi koncept vježbanja fitnessa
Orlando Fitness Grupa brend je koji stoji iza najmodernijeg i najvećeg fitness centra, ili kako oni vole reći gym-a, u Zagrebu, ali i u regiji: Green Gold Gym-a. Ukupna površina od gotovo 1700 m2 dio je kompleksa Green Gold-a. Dugačka staklena stijena duž koje su posložene trake za trčanje i eliptički trenažeri osigurava pogleda na središnji, vrtni dio Green Gold kompleksa. Green Gold Gym jedinstven je u nekoliko segmenata. Cijeli prostor je potpuno otvorenog koncepta pa su različite trenažne zone, iako konceptualno odvojene, međusobno povezane i pojednostavljene, a sve s ciljem motiviranja klijenata i pribiližavanje treninga njihovim potrebama i željama. Investicija je ovo vrijedna više milijuna kuna, a zaljubljenici u vježbanje već su prepoznali njezinu veličinu i svrhu. Vlasnici, Orlando Lopac i njegov partner Roman Partcei, pokretači ideje i investitori cijelog projekta, ističu da se po prvi put na jednome mjestu mogu pronaći cjeloviti i različiti koncepti fitness industrije, a naglasak stavljaju na nekoliko posebnosti. Prva je svakako virtualni cycling.
“Indoor cycling najkvalitetniji je način imitacije vožnje bicikla u prirodi. Promjena visine sjedala i upravljača, mikroregulacija udaljenosti sjedala od upravljača i sustav opterećenja, napravljeni su tako da se mogu prilagoditi svakoj osobi, dok su dizajn i biomehanika besprijekorni”, nadodaje Orlando.
Uz prvi ovakav indoor cycling u regiji, vlasnici ističu i HIIT (High Intensity Interval Training). Naime, riječ je o treningu koji se odvija tijekom svakog radnog dana u svaki neparni sat s istovremenim ciljem učenja pravilnog funkcionalno izvedenog pokreta i postizanja brzih trenažnih rezultata.
“Danas sve više ljudi želi trenirati funkcionalno, a to nije jednostavno jer mnogo njih ne zna kako koncipirati jedan takav trening. Stoga smo posložili zonu s Octane fitness trenažerima i funkcionalnom Reebok Tririg trenažnom konstrukcijom gdje se kvalitetno i brzo mogu napraviti kratki treninzi u trajanju 20-25 minuta. Oni su visokog intenziteta, a vode ih treneri. Iako su zahtjevni, takva vrsta treninga namijenjena je svima, bez obzira na to u kakvoj je osoba formi. Trener pokazuje i vodi sve vježbe pa ne može doći do pogreške i ozljede jer je sve prilagođeno pojedincu”, objasnio je Orlando.
Još jedna prednost HIIT-a je ta što se kao niti bilo koji drugi grupni fitness trening ne naplaćuju dodatno, već su uračunati unutar mjesečnih i godišnjih članarina. Još jedna konceptualna prednost je polivalentna funkcionalna dvorana. Riječ je o dvorani koja je, kad nema organiziranih klasičnih sati vježbanja,otvorena prema cijeloj zoni slobodnih utega i cross rackova, te je ljudi mogu individualno koristiti. Unutar iste su postavljene dvije “Monkey Bars” konstrukcije od osam metara pa klijenti na njih postavljaju odabrane rekvizite, primjerice, TRX ili vreću za boks i odrade samostalni trening. Kada se u dvorani održavaju vođeni grupni fitness treninzi, dvorana se zatvara velikim “skladišnim vratima” koja zvučno i vizualno odvajaju dvoranu od ostatka fitnessa. Osim jedinstveno osmišljene organizacije samog prostora, i kompletna fitness oprema u potpunosti zadivljuje, kako dizajnom, tako i funkcionalnošću, a Orlando ističe:
“Svi trenažeri su potpuno novi i ulaze u kategoriju opreme s najvišim standardima velike vrijednosti. Već prvi članovi koji su došli rekli su da smo jedno deset godina ispred onog što se do sad nudilo i što očekuju od fitness treninga.” Orlando nam, poučen stečenim iskustvom od preko 25 godina u svijetu fitnessa iznosi i jednu specifičnu činjenicu: “Vrhunski dizajniran prostor, garderobni ormarići s digitalnim bravicama, profesionalna i skupa oprema, keramika najbolje kvalitete i besprijekorna čistoća privući će klijenta u samom početku, ali najvažnija komponenta uspjeha u fitness poslovanju i zadržavanju člana je ona ljudska dimenzija, odnosno profesionalnost, stručnost i ljubaznost osoblja”.
Orlando je i nadodao: ”Naši su treneri diplomirani kineziolozi. Prije nego su dobili posao, prošli su internu edukaciju i usavršavanje, ne samo u kineziološkom, trenažnom smislu, nego i u odnosu prema svakom klijentu. Smatram da danas biti trener ne znači imati samo vrhunska znanja iz kineziologije, već trener mora biti pristojna osoba koja zna komunicirati s klijentima, poslušati ih te reagirati na način na koji klijent očekuje. Treneri u OrlandoFitu cijelo vrijeme na raspolaganju te se ne smije dogoditi da je klijent prepušten sam sebi. Prostor je otvoren i koncipiran tako da se može vidjeti s jednog kraja dvorane na drugi. Stoga, nećemo dopustiti situaciju u kojoj će klijent morati razmišljati što treba raditi, ili da neće biti ispravljen ukoliko nešto bude radio pogrešno.”
Sve one koji jesu ili postanu korisnici fitness usluga Orlando Fitness Grupe razveselit će i činjenica da se s jednom članskom iskaznicom može vježbati u oba fitnessa neograničeno, dakle i u Fitness Kaptolu i u Green Gold Gymu… “One membership, two gym locations!”. Sagledavajući što sve nudi Green Gold Gym, vidi se da je riječ o velikome konceptu, zapravo najvećem u Hrvatskoj u zadnjih deset godina, iza kojeg je mnogo truda i ulaganja. Na pitanje “Što dalje?” Orlando ističe da je njegov cilj i svrha njegovog brenda bio i uvijek će biti, animirati ljude da se pokrenu, da postanu aktivniji i da ih što više usmjeri u svijet tjelovježbe.
“Izrazito veliki broj ljudi u Hrvatskoj još uvijek vježba prvenstveno radi estetike, što ne bi trebalo biti primarno. Ista je samo rezultat trenažnog procesa koji bi prvenstveno trebao biti tu kako bi ljudi živjeli kvalitetnije i osjećali se bolje, osobito u ovom načinu života kojeg većina provodi sjedeći i hraneći se nezdravo“, zaključuje prof. Orlando Lopac.
Objavljeno na Vecernji.hr